Tidio – startup ze Szczecina, który podbija rynek

Tidio to live chat wspierany przez chatboty, który wykorzystuje machine learning i sztuczną inteligencję do automatyzacji kontaktu z użytkownikami. Live chaty to w obecnych czasach niezwykle popularne narzędzie, jednak ciężko wskazać inne, które zastosowały sztuczną inteligencję. W przypadku Tido, możemy powiedzieć, że korzysta z niego juz ponad 140 000 serwisów internetowych, z różnych stron świata. Jak wskazuje startup, narzędzia używa już 27% sklepów z platformy Shopify.

Teraz spółka pozyskała 4 mln PLN od funduszu Invo Venture Partners. Środki mają być przeznaczone na rozwój technologii oraz działania marketingowe. W związku z rozwojem, Tidio planuje w ciągu roku podwoić wielkość swojego zespołu, który na ten moment liczy 50 osób.

To już druga inwestycja w Tidio – startup wcześniej pozyskał już fundusze od bValue czy od aniołów biznesu. Jak możemy usłyszeć od twórców; narzędzie wyróżnia się nastawieniem na nowe technologie (machine learning, AI) oraz szeroką dostępność narzędzia – również dla mikro- i małych firm.

Leave a Comment