Wszystko co musisz wiedzieć o wizytówce Google Moja Firma

Google Moja Firma to narzędzie umożliwiające szerokie dotarcie do użytkowników Google w bezpłatny sposób. W ramach wizytówki możemy prezentować aktualności w naszej firmie – wydarzenia, czy pokazywać publikacje, budujące nasz profesjonalny wizerunek. Ponadto użytkownicy i użytkowniczki mogą sprawdzić dane teleadresowe, godziny otwarcia firmy, opinie o nas czy ruch w lokalu o określonych godzinach. Wizytówka Google Moja Firma umożliwia nam oraz klientom publikację zdjęć i wideo, a jeśli chcemy się wyróżnić – mamy możliwość dodania wirtualnego spaceru.

O jakich działaniach w ramach wizytówki Google należy pamiętać?

  • Ważne, aby stale aktualizować godziny otwarcia w dni świąteczne, informując tym samym o naszej dostępności;
  • Odpowiadajmy na opinie bez względu czy są pozytywne czy negatywne, aby pokazać że monitorujemy poziom satysfakcji klientów i słuchamy ich,
  • Dodawanie aktualności i wpisów firmowych, zwiększających jej efektywność.

Jak udostępnić zarządzanie wizytówką Google Moja Firma innej osobie?

Jeśli chcesz powierzyć zarządzanie swoją wizytówką innej osobie lub agencji zewnętrznej, możesz tego dokonać bez udostępniania swojej poczty ani jakichkolwiek danych konta Google. Aby udostępnić swoją wizytówkę postępuj zgodnie z instrukcją:

  1. Zaloguj się na koncie Google Moja Firma,
  2. Otwórz lokalizację, do której chcesz przydzielić dostęp – jeśli masz tylko jedną od razu przejdź do następnego kroku,
  3. W lewym menu wybierz „Użytkownicy”,
  4. W prawy górnym rogu wybierz ikonkę z plusikiem, dzięki której dodasz nową osobę,
  5. Następnie wpisz adres email osoby lub identyfikator agencji, której przydzielasz dostęp,
  6. Następnie wybierz rolę użytkownika,
  7. Kliknij „Zaproś”.

Pamiętaj, że tylko użytkownik o dostępie „administrator” może zarządzać użytkownikami. W każdej chwili możesz zmienić poziom dostępu lub usunąć dostęp przyciskiem „x” przy danym użytkowniku.


Leave a Comment