Google powraca z usługą Academy for ADS, teraz pod nazwą Skillshop

Marketing internetowy to gałąź, która dynamicznie się rozwija, m.in. za sprawą kampanii reklamowych Google AdWords oraz innych rozwiązań, które pozwalają promować witryny. Choć schemat działania kampanii jest dość trudny, to warto nabyć podstawową wiedzę, która pozwoli chociażby na zrozumienie o czym rozmawiamy z agencjami marketingowymi, którym outsorcujemy usługi.

Jak zdobyć wiedzę na temat marketingu internetowego?

Kiedyś Google oferowało dokształcanie się w zakresie marketingu internetowego narzędziami Google. Nosiło ono nazwę Academy for ADS. Dzięki tym szkoleniom można było przystąpić do egzaminów i zdobyć certyfikaty. Były one potwierdzeniem, że dana osoba jest w stanie dobrze działać w zakresie marketingu internetowego opartego na usługach Google. Cały ten program miał na celu rozwinięcie umiejętności użytkowników m.in. usług AdWords lub DoubleClick.

Obecna alternatywa dla Academy for ADS

Obecnie Google nie oferuje już usług pod nazwą Academy for ADS. Teraz możemy dokształcać się na platformie, która nazywa się Skillshop. Ta przewrotna nazwa kryje ciekawe narzędzie do nauki w zakresie użytkowania narzędzi i usług Google. Każdy użytkownik po zarejestrowaniu może realizować poszczególne kursy we własnym tempie. Kursy dostępne na stronie dotyczą jednak nie tylko narzędzi do marketingu internetowego. Wachlarz jest jeszcze szerszy. Dostępne rozwiązania obejmują m.in. naukę w zakresie: systemu Android, Google Ad Manager i Google AdMob, Google Ads, ale także Google Analytics, czy też Google Moja Firma. Warto bliżej przyjrzeć się ofercie dostępnej na stronie i zdecydować się na narzędzie, które podniesie niezbędny poziom umiejętności.


Leave a Comment