Pozycjonowanie stron

Zaufaj doświadczeniu! Dołącz z nami do marek sukcesu i ciesz się ze stałych wzrostów sprzedaży.

Pomożemy Ci rozwinąć swój biznes dzięki wysokim pozycjom w wynikach wyszukiwania!

Współpracujemy z Warszawską Grupą Mediową

Pozycjonowanie stron internetowych to długotrwały proces, wymagający dobrego planu, mocnego i zróżnicowanego zaplecza, kompleksowych działań oraz stałego monitorowania efektów, to właśnie dlatego agencje SEO zawsze zobowiązują do współpracy długimi 1-2-letnimi umowami. Z nami osiągniesz szczytowe pozycje bez takich zobowiązań! Jesteśmy pewni efektów naszej pracy, dlatego nie boimy się, że zrezygnujesz ze współpracy. Doświadczenie naszych specjalistów oraz niskie ceny zakupu mediów Warszawskiej Grupy Mediowej to prawdopodobnie najbardziej konkurencyjna oferta na rynku! Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! Chętnie odpowiemy na wszelkie pytania oraz przedstawimy niezobowiązującą ofertę.

Efektywność i doświadczenie

Sprawdzone i dopasowane parametry zapleczy

Przejrzyste warunki współpracy

Masz pytania? Napisz do nas!

97% osób wyszukuje przez Google

Zgodnie ze statystykami popularności wyszukiwarek, Twój klient na 97% skorzysta z Google. Wiemy, jak dostosować Twoją stronę i wypozycjonować ją! Zapewnimy Ci stałe wzrosty oraz sprzedaż.

57% osób klika w pierwszy link

57% procent użytkowników i użytkowniczek wyszukiwarek internetowych klika w pierwszy link wyników, a około 74% osób zwróci największą uwagę na pierwsze 3 pozycje. Właśnie dlatego naszym celem jest, aby Twoja strona trafiła do TOP3.

Tylko 21% stron w TOP10 ma mniej niż rok

Czy wiesz, że tylko 21% stron wyświetlających się w TOP10 ma mniej niż rok? Wraz z rosnącą konkurencją ich liczba stale spada. Aby, wyróżnić się wśród gąszczu pozycjonowanych stron, niezbędna jest szeroka wiedza i doświadczenie. My wiemy jak!

FAQ

Pozycjonowanie strony - podstawowe pojęcia

Pozycjonowanie to ogół czynności, które podejmujemy w celu zwiększenia widoczności danej strony www w wynikach wyszukiwania. Na pozycjonowanie składają się:

Działania on-site

Działania on-site to wszelkie zmiany dokonywane w obrębie pozycjonowanego serwisu. Najczęściej jest to optymalizacja prędkości strony, optymalizacja architektury strony i jej treści – w tym m.in. słów kluczowych, nagłówków, linków wewnętrznych i adresów URL. Optymalizacja on-site dotyczy również dostosowania do mobile, czy metadanych.

Działania off-site

Często myśląc o off-site myślimy „linkowanie do strony”. Zbiór czynności jest jednak znacznie bardziej złożony i skomplikowany. Aby strona na dane frazy kluczowe zyskała autorytet, linkowanie musi być odpowiednio sprofilowane, a także pochodzić ze stron o wysokich wskaźnikach jakościowych.

Efekt pozycjonowania strony zależy od wielu czynników. Jeśli zaczynamy pozycjonowanie nowej domeny, która nie posiada historii ani żadnych linków przychodzących, proces z pewnością będzie wymagał miesięcy działania. Na czas osiągnięcia górnych wyników będzie miał wpływ m.in. budżet przeznaczony na media w danym miesiącu. Czasem na pojawienie się pierwszych fraz w TOP10 wystarczy 4-5 miesięcy, czasem niezbędne jest ponad pół roku.

Nasza usługa pozycjonowania strony obejmuje:

  • Ułożenie planu i strategii pozyskiwania ruchu na stronie,
  • Podstawowe działania content marketingowe w zakresie strony www,
  • Budowanie pozycji fraz w wynikach wyszukiwania oraz ratingu strony przez realizację wartościowego linkbuildingu poprzez zakup mediów oraz własne zaplecza wspomagające efekty,
  • Stały monitoring fraz i efektów działań,
  • Miesięczny raport zmian parametrów i pozycji,
  • Doradztwo.

Co warto wiedzieć przed wyborem agencji?

Wiele agencji pozycjonerskich zachęca klientów rozliczaniem za efekt czy pozycjonowaniem przez pierwsze 3 miesiące kwotą 1 zł. Warto jednak zwrócić uwagę na zapisy zawarte w umowie, gdyż prawdopodobnie zobowiązują do współpracy przez okres 2 lat z wysokimi karami za zerwanie umowy. Kolejną kwestią na jaką należy zwrócić uwagę to czy pozyskane linki i inne działania zrealizowane w trakcie umowy nie zostaną usunięte po zakończeniu współpracy.

W Keep Going stawiamy na jasne zasady i przejrzyste warunki współpracy. Od lat pozycjonujemy i szkolimy z SEO. Jako jedni z nielicznych na rynku nie zobowiązujemy do współpracy długoterminową umową. Jesteśmy pewni, że zostaniesz z nami na stałe widząc co miesięczne wzrosty pozycji i dochodów!

Przed podpisaniem umowy na pozycjonowanie strony, sprawdźmy zawarte w niej klauzule. Przede wszystkim ustalmy czy:

  • Umowa określa co się stanie z pozyskanymi linkami oraz wykonaną pracą – czy nie zostanie usunięta w przypadku ustania umowy,
  • Czy agencja określiła w umowie co zawiera samo pojęcie „pozycjonowania strony” – jakie konkretnie działania zobowiązuje się podejmować,
  • Czy jest możliwość wypowiedzenia umowy oraz na jakich warunkach – czy są kary finansowe za wypowiedzenie,
  • Czy agencja zobowiązuje się do optymalizacji całego serwisu,

Więcej: https://keep-going.pl/marketing/umowa-na-pozycjonowanie-strony-internetowej-na-co-zwrocic-uwage/

Rozliczanie za efekt u większości osób początkowo budzi zainteresowanie. Mało osób jednak zdaje sobie sprawę, że owy model jest mało efektywny i zawsze wiąże się ze zobowiązaniem do współpracy przez okres 1-2 lat. A co jeśli agencja się nie sprawdzi? Niestety, po podpisaniu takiego kontraktu, możemy albo zapłacić wysoką karę za zakończenie umowy przed terminem, albo odczekać 2 lata, co w międzyczasie zablokuje przedsiębiorcę w możliwościach promocji firmy. Ponadto w takim rozliczeniu linkowanie odbywa się zazwyczaj wyłącznie z własnych zapleczy firmy SEO, co oznacza że linki pochodzą z tego samego adresu IP, co stanowczo zmniejsza skuteczność i wiarygodność linkbuildingu. Nasze linkowanie pochodzi z różnych serwerów, oraz w każdym momencie możesz zrezygnować ze współpracy.

Tak jak wspomnieliśmy powyżej, rozliczanie za efekt wiąże się z wieloma wadami, takimi jak:

  • Brak możliwości modyfikowania strategii pozycjonerskiej w trakcie trwania umowy – mimo, że algorytm Google jest stale aktualizowany i ulega zmianom,
  • Ogromne ryzyko, że agencja zaproponuje łatwe do wypozycjonowania frazy kluczowe, które mogą wydawać się atrakcyjne, jednak nie mają potencjału wyszukiwania i nawet jeśli zostaną doprowadzone do TOP3, nie przyniosą ruchu na stronie,
  • Optymalizacja przy takim modelu dokonywana jest wyłącznie na podstronach zawierających dane słowo kluczowe, pomijane są za to pozostałe podstrony i optymalizacje całej witryny,
  • Brak możliwości reagowania na trendy i zmiany,
  • Brak uwzględnienia fraz długiego ogona,
  • Ryzyko pozyskiwania nikłej wartości linków na frazy łatwe do wypozycjonowania, które w przyszłości prawdopodobnie zaszkodzą ratingowi strony,
  • Linkowanie z tych samych serwerów co zmniejsza wiarygodność działań,
  • Brak możliwości zakończenia współpracy przed upływem 1-2 lat.

Do najważniejszych zalet naszego rozliczania należy:

  • Jasna i przejrzysta strategia pozycjonowania strony, uwzględniająca wyłącznie wysokiej jakości linki, które zlecający usługę może na bieżąco weryfikować i monitorować,
  • Pozycjonowanie strony leganymi sposobami, ze zróżnicowanym IP. Bez narażania strony na wykluczenie z indeksu,
  • Możliwość stałego weryfikowania nie tylko pozycji, ale wskaźników SEO strony w miesięcznych raportach,
  • Dokładna optymalizacja całego serwisu, a nie tylko pozycjonowanych landingów,
  • Brak długoterminowej umowy zobowiązującej do współpracy przez 1-2 lata,
  • Dobór słów kluczowych nie tylko pod względem łatwości pozycjonowania, ale również z uwzględnieniem potencjału wyszukiwania,
  • Możliwość modyfikacji strategii działania w trakcie trwania umowy,
  • Stałe wsparcie opiekuna,
  • W cenie wliczone podstawowe działania content marketingowe.

Budżet

Budżet ustalony w ramach usługi przeznaczany jest na:

  • Wynagrodzenie dla copywritera za redakcję unikalnych tekstów na stronę oraz zaplecza linkujące do pozycjonowanej strony
  • Selekcję ofert pochodzących z Warszawskiej Grupy Mediowej oraz zakup mediów
  • Utrzymanie systemu monitorującego 
  • Comiesięczną analizę efektów oraz aktualizację strategii na kolejny miesiąc
  • Wynagrodzenie dla Specjalisty ds. SEO
  • Wstępny audyt strony oraz poprawki optymalizujące (jednorazowa opłata dodatkowa)

Rekomendowany budżet miesięczny dokonywany jest na podstawie analizy wszystkich trudności słów kluczowych uwzględnionych w strategii. Do wyceny bierzemy również pod uwagę parametry stron konkurencyjnych, aby dokonać prognozy niezbędnego nakładu w zakresie pracy Specjalisty ds. SEO, Redaktora, czy w zakresie zakupu mediów.

Tak, jako jedna z nielicznych agencji dopuszczamy możliwość zmiany budżetu. Należy jednak pamiętać, że obniżenie budżetu będzie oznaczało mniejsze nakłady pracy i mniej pozyskanych wartościowych linków, co z pewnością opóźni i/lub utrudni uzyskanie topowych pozycji.

Partner strategiczny

Zaufali nam

Porozmawiajmy!