Księgowość dla sklepów spożywczych, drogerii i aptek Warszawa

Otwierając własny sklep / market spożywczo-przemysłowy, drogerię lub aptekę, musisz zacząć od dokonania rejestracji firmy. Jeśli chcesz wyoutsorcować księgowość, aby skupić się na core swojego biznesu, niejednokrotnie decyzja o wyborze biura zapadnie jeszcze przed otwarciem działalności gospodarczej. Pozwoli to na skorzystanie z doradztwa w zakresie wyboru odpowiedniej formy prawnej, formy opodatkowania i przejście całego procesu z asystą ekspertów. Dlaczego warto wybrać biuro rachunkowe, inkubator przedsiębiorczości Keep Going Group w Warszawie? Sprawdź już dziś!

Terminowość

Wszystkie deklaracje i rozliczenia rozliczamy zgodnie z wymaganymi terminami.

Indywidualne podejscie

Do każdego klienta podchodzimy indywidualnie uwzględniając problematykę każdego biznesu. Traktujemy każdego równie poważnie i profesionalnie.

Bezpieczeństwo

Gwarantujemy prowadzenie ksiąg zgodnie z ustawą o rachunkowości oraz zgodnie z literą prawa. Posiadamy polisę ubezpieczeniową od dopowiedzialności cywilnej.

Prostota i elastyczność

Dajemy możliwość przesłania dokumentów mailem lub odbierzemy dokumenty w tradycyjny sposób.

Księga przychodów i rozchodów
Ryczałt
Księgi handlowe
Kadry i płace

Dlaczego Keep Going Group?

  • Posiadamy doświadczenie w rozliczaniu sklepów (franczyzowych oraz opartych o własne brandy) – znamy specyfikę sklepów stacjonarnych oraz sklepów internetowych. Obsługujemy zarówno sklepy spożywcze, jak i drogerie oraz apteki.
  • We współpracy stawiamy na dobrą komunikację – otrzymasz swojego indywidualnego opiekuna klienta, który wesprze Cię w bieżących sprawach i rozliczeniach, począwszy od rejestracji firmy, rozliczaniu VAT, umowach itd. Aby skorzystać z pomocy nie musisz umawiać się na spotkania – wsparcie dostępne jest również online!
  • Jesteśmy elastyczni – dokumenty za każdy okres rozliczeniowy możesz dostarczyć do siedziby firmy lub w przypadku generowania dużej liczby dokumentów księgowych – odbierzemy je ze sklepu osobiście,
  • W swoich szeregach posiadamy wielu specjalistów, którzy w ramach współpracy księgowej doradzą Ci w kwestiach np. RODO, czy marketingu,
  • Dzięki szerokiemu portfolio klientów tworzymy wyjątkową społeczność, w ramach której możesz wymieniać się doświadczeniami i usługami!

Gotowi na sukces? Keep Going!

Cennik usług księgowych

Księga przychodów i rozchodów (KPiR) od 200PLN miesięcznie
  • do 15 faktur - 200 PLN
  • do 25 faktur - 300 PLN
  • do 50 faktur - 400 PLN
  • Powyżej 50 faktur - wycena indywidualna
Sign Up Now
Ryczałt od 200PLN miesięcznie
  • do 15 faktur - 200 PLN
  • do 25 faktur - 300 PLN
  • do 50 faktur - 400 PLN
  • Powyżej 50 faktur - wycena indywidualna
Sign Up Now
Księgi handlowe od 500PLN miesięcznie
  • do 20 faktur - 500 PLN
  • do 50 faktur - 900 PLN
  • do 90 faktur - 1300 PLN
  • powyżej 90 faktur - wycena indywidualna
Sign Up Now

Co otrzymujesz dodatkowo?

Korzystając z usług księgowych otrzymujesz pakiet benefitów!

Doradztwo marketingowe
Doradztwo prawne
Pakiet RODO
Wzory dokumentów i regulaminów
Zniżki na szkolenia
Zniżki do sieci coworkingów
Dostęp do sieci partnerskiej
Dostęp do narzędzi online

Gotowi na sukces? Keep Going!

Biuro rachunkowe dla sklepów, drogerii i aptek w Warszawie

Biuro rachunkowe Keep Going Group znajduje się w sercu Warszawy (dzielnica Śródmieście), jadnak z myślą o klientach generujących duże ilości dokumentów księgowych utworzyliśmy dodatkowe punkty odbioru faktur – w Miasteczku Wilanów oraz na Targówku. Jeśli posiadasz market możemy odebrać od Ciebie dokumenty również osobiście. Powierz formalności związane z Twoim biznesem, w ręce specjalistów. Poprowadzimy za Ciebie uproszczoną księgowość – książka przychodów i rozchodów (tzw. KPiR), oraz pełną księgowość – księgi rachunkowe / księgi handlowe. Zaufaj sprawdzonym specjalistom już dziś! Skorzystaj z pełnego pakietu usług inkubatora przedsiębiorczości i biura rachunkowego Keep Going w Warszawie.