SEO dla wydawców
Zapraszamy na całodniowe szkolenie stacjonarne w Warszawie. Aby dokonać zapisu, skontaktuj się z biurem Keep Going lub wypełnij formularz rejestracyjny.
Szkolenie SEO dla wydawców to praktyczna wiedza z częścią warsztatową na temat optymalizacji blogów i budowania swojej pozycji, a co za tym idzie widoczności w internecie. Chcesz mieć topowe pozycje w wynikach wyszukiwania w Google? Uczestnicy i uczestniczki szkolenia poznają tajniki optymalizacji stron internetowych i blogów, dowiedzą się na czym polega architektura informacji, SEO copyrighting, a także jak działa algorytm Google, którego rozumienie pozwoli trafniej dobierać słowa kluczowe, uzupełniać metadane, pozyskiwać dobrej jakości linki, a w efekcie tego – uzyskiwać wyższe pozycje strony i osiągać lepsze wyniki finansowe. Chcesz wiedzieć czego oczekują od Ciebie reklamodawcy? Zapewnij im najlepiej zoptymalizowane treści i linki, tak aby to właśnie z Twojego bloga / serwisu obserwowali najlepsze rezultaty w Google Analytics. Jeśli planujesz rozpoczęcie swojej działalności, lub posiadasz już swojego bloga dowiedz się jak go prowadzić, optymalizować i promować w internecie.
Do kogo kierowane jest szkolenie?
- właścicieli portali internetowych i wydawców,
- blogerów i blogerek.
W czym pomoże Ci szkolenie?
- Zrozumiesz sposób funkcjonowania robotów i algorytmu Google,
- dowiesz się jakie czynniki wpływają na pozycję i rating Twojego bloga,
- poznasz komendy dla robotów Google,
- dowiesz się na czym polega architektura treści i optymalizacja strony, jakiej długości tworzyć teksty, oraz jak poprawnie umieszczać w nich linki,
- co możesz zrobić, aby reklamodawca zanotował znacznie więcej przejść z Twojej strony,
- nauczysz się pozyskiwać i generować pomysły na nowe artykuły, jaki tworzyć content, aby był atrakcyjny dla reklamodawców i czytelników,
- dowiesz się w jaki sposób reklamodawcy wyceniają wartość artykułu sponsorowanego na blogach, oraz jak podwyższyć cenę wpisu u siebie,
- poznasz tajniki linkbuildingu, oraz narzędzi SEO.
Co zyskujesz dodatkowo?
- Konsultację indywidualną, podczas której omówisz z naszym specjalistą wszelkie kwestie dotyczące Twojego bloga, oraz jego pozycjonowania,
- certyfikat uczestnictwa w szkoleniu,
- otrzymujesz zestaw gotowych narzędzi i dobrych praktyk.
Plan Szkolenia
- Wprowadzenie – czym jest SEO,
- Dlaczego Google,
- Jak weryfikować firmy pozycjonerskie,
- Rodzaje wyników wyszukiwania,
- Słowa kluczowe – jak dobierać i na czym polega tworzenie profili słów kluczowych,
- Czynniki wpływające na pozycje w Google – jak o nie zadbać,
- Model drzewa i piramidy SEO, czyli o co chodzi ze stronami zapleczowymi,
- Architektura treści, linkowanie wewnętrzne i tagi – jak to dobrze zrobić,
- Jak działają roboty Google,
- Komendy dla robotów,
- Narzędzia i wtyczki do wykorzystania przy optymalizacji i pozycjonowaniu strony,
- Content marketing – jak tworzyć treści na potrzeby SEO, które jednocześnie zainteresują czytelników i zaspokoją potrzeby reklamodawców,
- Linkbuilding – na czym polega i jak realizować,
- Monitorowanie pozycji i ruchu na stronie.